31 oktober 2012

Natt på hemmet

Klockan över tolv och spöktimmen har börjat. Jag hör ljuvliga snarkningar från nästan alla juveler. Ljuv musik för mig såklart.

Har precis haft en liten privat dataundervisning med en av mina kollegor. Hoppas hon förstod när jag förklarade inloggning, Medvind, klarmarkera, Procapita, dokumentation, spara, signera, logga ut m.m.
Det är inte lätt att förstå allt speciellt om man inte är så van med datorer.













Den här fina filuren gör mig glad! Lilla Zorro var trött i kväll, han hade jobbat sen 8.00 i morse. Plutten krafsade med tassen på min hand och ville bli kliad under hakan. Åå, vad jag tycker om honom.
Lilla kissen kallade en tant honom. Han brydde sig som tur var inte.


Nu ska jag ta mig en kopp te och lite skorpor, Äntligen hemma i repris att titta på.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar