18 oktober 2012

Det här har jag handlat!



Hallå!
Länge sedan! Nu ska jag visa er vad jag köpt på Gekås, jag vet att ni väntar.
Har inte tagit kort på allt såklart! Tandkrämstuber, roll-on-deo, bakplåtspapper, trosor, julklappspapper, julsnören, ljus, värmeljus, hårborste och kattgodis m.m tror jag nog ni vet hur det ser ut. Annars får ni hojta till.

Håll i hatten, här kommer det en bildexplosion:


  Två sporttoppar,  59:-/st
Handskar i mocka,  59:-
 Strumpor 5-pack,  29.95:-
Två linnen, 39.95:-/st, bild bara på ett
Skrattdvd, 99:-
Handsfree, 129:-


 Träningskit till mig! Jacka och lite tjockare byxor. Supernöjd!
Älskar färgen på jackan, jag kommer att synas, dessvärre.
199:- per del


 Reflexväst till höstens powerwalkar i mörker. Blå Pippitröja, köpte en rosa i våras och det är min favorit.
Västen kostade 19.95:-, tröjan 179:-


 Här kommer en bättre bild på kommande favorit i repris.


 En väska i äkta skinn! Massor med fack och jag älskar den redan! Pia köpte en likadan fast brun.
Då var den ju inte likadan men nästan. Velade länge om jag skulle köpa brun eller svart.....svart eller brun?
399:- var ett kap för så många fack MED blixtlås.


 Den här gillade Rolf! En Jamie Oliver stekpanna! 349:-, kostar 899:- i andra butiker.
Rosa durkslaget gillar jag men inte Rolf, han ville ha ett i plåt som inte fanns. Det här kostade 14.95:-
Kan ju använda det som cykelhjälm i annat fall.


Kettlebells?! Köpte en på 10 kg och en på 7 kg.
Emilie och Jogge ska bli starka eller kanske starkare!
 Kanonpris såklart, 70:- respektive 99:-.


Bild snodd från nätet. Erikas enda sak på inköpslistan, torrschampo. Halva priset än i andra butiker, 24.95:-, kostar 49:- på H&M.


Gekås har börjat sälja en del av Apotekets produkter. Här ytterligare en Erikafavorit.
Oliva Handcreme, kostar 46:- på Appo, 16.95 på Gekås!

Ja, det var väl nästan allt. Märk väl! Jag köpte inte en enda plastpåse! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar