18 oktober 2012

Ullared del 3, Resdagen!


Slog mig för bröstet igår och basunerade kaxigt ut 27 inlägg från Ullaredstrippen! 
Kan säga så här, det blir det inte. Upptäckte att jag dessvärre inte använt kameran lika flitigt som jag brukar. La nog mest energi och fokus på det viktigaste, shoppingen!
Här har vi i alla fall kommit fram till vår hem, stuga 114 A  i Ullaredsbyn. Suddigt kort, tror faktiskt det regnade lite. Vi kastade snabbt in våra minimala övernattningsväskor, kissade och i väg!
Tror vi spräckte målsnöret i entrén vid strax efter 17.00. 
Inte mycket folk då, dom flesta var på väg ut. Perfekt för här kommer vi!


Pia är ägaren av den bortre vagnen och JA ni ser rätt! Endast EN gul kasse fick hon ihop på ett par timmar!? Dålig utdelning! Jag har i alla fall fyra stycken i min vagn och stämplade ut för 1700:-.
 Bättre kan vi, och vi såg fram emot dag två, då jäklar skulle vi SHOPPA med stora bokstäver.


Klackarna i taket, rödtjut i glasen och hämtmat i pappkartonger!
Hämtmaten där är sisådär,  men det går snabbt, man är hungrig och vill hem till stugan.
Vi somnade tidigt, la oss vid 23.00 och jag räknade ut att jag varit vaken i 36 timmar.
Galet, men jag kunde inte låta mina vänner få slippa tjattret från mig på bilresan ner, var bara tvungen att vara vaken, prata och briljera i värdelöst vetande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar