25 oktober 2012

Bättring på G!



Lite sen update från eran favoritbloggtant.
Fick oväntat besök av en hungrig Emilie och då är umgänge med henne viktigare än något annat, därav ingen datatime.
Spexade ju till middagen lite idag och gjorde Viktväktarnas Fredagsgryta...PÅ EN TORSDAG!
Hur galen får man vara ?
Den var god, flickan fick pasta till och vi päron åt potatis.
Sen längtade vi efter Erika och blev glada när hon var online på skypen.

Nu har vi tittat på Kockarnas Kamp, jag har trott under hela programserien att Catenacci skulle ta hem hela tjottaballongen. Jag hade fel, fast tycker att att han borde vunnit.

Hur mår då min gamla onda rygg?
Besöket hos kiropraktikern gick bra. Han knäckte försiktigt både nacke och rygg. 
Var tydligen helt skev i hela bäckenet samt att jag hade en blödning längs ner i ryggslutet.
Nu ikväll känns det faktiskt helt ok, jag har inte ont och jag kan böja mig!!
FANTASTISKT!

Ska ta det lugnt nu över helgen, inte bära något, gå lite långsamma promenader och sen återbesök på måndag.
Min förhoppning är att jobba nästa vecka OM det skett lite förändringar med den boende jag gjorde mig illa på.

Så är läget right now, nu ska det bakas på TV.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar