18 oktober 2012

Pink is the colour!



Mitt i all viktig bloggning/kontorsarbete upptäckte jag att Gustavs mat började sina i burken.
Jag tog mig en tur till Bålsta och bästa veterinären Mirjam för inköp av hans specialfoder.
Köpte även Hitta Kattens almanacka för 2013.
100:- var priset och det går oavkortat till Djurskyddet Hitta Katten. Tycker jag du också borde göra.
Gå in på www.hittakatten.com




Det här var ett bra köp på Gekås. Eller förresten, finns det dåliga köp där?

Rosa, platta, trasselfria lurar som man både  kan lyssna och prata i...dessutom samtidigt!
Fantastiskt!

Dessutom satt dom som gjutna i mina öron, gick att trycka in dom långt. Tror faktiskt dom möttes någonstans på mitten, strax söder om höger hjärnhalva, ett par centimeter från lillhjärnan.
Med dom här finns det ingen risk att dom glider ur öronen om jag gör ett glädjehopp eller två under powerwalken.

 Snyggt tak va? Vet inte hur jag lyckas ibland...


 Ut på PW för att prova nya träningsjackan och rosa lurarna. Fasen vad jag är hipp! Matchar det mesta, nu ska jag bara leta efter ett par rosa glajjer också, sen är man på banan.
Gustav tittade skeptiskt på mig, vände i dörren och gick och la sig.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar