13 oktober 2012

Bildbomb på finaste valpen!



 Idag på eftermiddagen tog vi oss en rask promenad i solen mot ett bestämt mål. Som jag längtat efter denna dag.
Siktade dåligt när jag skulle fyra av det sedvanliga kompiskortet på mig och färgglada Rudolf i reklamtoppluva.


Vi gick inte alls så långt, Rudolf har lite ont i sitt träben så vid vägskälet höll vi höger.


 Vi skulle naturligtvis hälsa på Inger och Niclas lilla nytillskott!
Inte lätt att fotografera en 10-veckors irländsk terriervalp.....


 Jag är såld! Finns det något finare, bättre, bedårande, underbarare, vackrare, sötare, gulligare, härligare, charmigare än djur?!
Denna lilla charmiga varelse fick mitt hjärta att smälta! Han är så fin och jag tror han gillade mig!




Husse Niclas tog fram sin gamla leksakshund från tidigt 60-tal som vovven gillade.
Han drog och nafsade på svans och ögon för att sedan bli akut kissnödig och vattnade därför mattan med några droppar.

Hej, jag heter ingenting än men det lutar åt Shamus om matte får bestämma.




Hej då lilla sötfisen!
Nu får du gå in och sova lite efter lekstund både inne och ute.
Jag kommer gärna tillbaka och pussar på dig en annan gång.

Förtydligande: Sötfis = Valpen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar