4 oktober 2012


Som jag alltid har sagt och faktiskt också statistiken....har man namn som slutar på Y så är man kriminell!
Kanske inte stämmer helt, vid närmare eftertanke.
Kul dam i allafall, kanske skulle testa någongång? Dricka te, titta på tv och röka på?!

Kom på att jag inte sett min Rudolf sen i måndags klockan 20.00, men han såg faktiskt likadan ut nu när han anlände Pettssonska för en stund sen. Lite tanigare kanske, en aning.

Idag gjorde jag grönpepparkycklingen till middag, ett VV-recept såklart. Misslyckades lite, tyckte pippin blev lite torr men det är smällar man får ta.
Jaja, jag kämpar väl på jag år efter år med VV som jag fick en syrlig kommentar en gång i tiden.
Skitlöjlig kommentar såklart! År efter år??? Precis! Exakt! Jag skrattar igen!

Snart dags för jobb igen, sen en ledig helg att invänta. Den ska bl.a ägnas åt långa, snabba powerwalks tillsammans med Emilie i spåret. Vågar inte gå där ensam. Finns så mycket dårar som är lössläppta i denna sjuka värld.
Förresten känns min onda hälsporre något bättre i fall nu någon skulle vara intresserad.

Over and Out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar