30 september 2012

Snabbt nu!


 Eftersom gåbandsköparen hörde av sig och skulle komma efter 18.00 så snörade jag på mig mina gå-fort-som-fasen-skor för att motionera lite.
Gick skapligt bra att gå min entimmesrunda, visst kändes det. Efteråt hade jag ont som satan i sporrhelvetet!
Man ska vila sig i form vid hälsporreproblem har jag läst på sjukvårdssidorna här på nätet.
Älskar att googla!
Ska investera i hälsporregeléinlägg snarast...våga vägra bli soffpotatis!


Skypade med min fina maräng i gårkväll på jobbet.
Tänk att det är över en månad sen jag såg henne live, inge kul alls.

Nu ska jag strax åka iväg och plocka upp Johanna och sen vidare till Flottis, sista natten sen ledig tills onsdag.
Gåbandet är sålt, trevliga prickar från Täby som glatt betalade 1500 pix. Blir perfekt startkapital inför Gekåsresan om två veckor. Räcker nog till i alla fall till första kvartens shopping.

Emilie och Jogge tittade förbi en snabbis för att hämta Emilies bil som stått här i helgen. Dom var lite lätt slitna efter gårdagens inflyttningsfest hemma på Norrboda.

Oj, nu gick tiden snabbt, måste jalla......hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar