27 september 2012

Glad Ewa



Haha, det här var kul! Massor med sidvisningar, ett par hundra faktiskt bara idag.
70 unika!
Nästan samma rusning som mitt tidigare favoritinlägg om onödiga tjockisoperationer.
Fast det gav mig flera kommentarer å andra sidan....många som fick högt blodtryck den dagen.
Jag skrattar fortfarande!

Jag tycker som många av er, att min nya header är superfin. Var så jäklars trött på min New Yorkbild som hängt med från starten i juli 2009.
Men såklart ville jag ha med den på ett litet hörn, tycker ändå den är riktigt rolig.
Ewas hotell mitt i New York, nära Central Park. Den bilden vill jag inte bara kasta iväg, ett minne för livet. Jag och Bitte on Tour i stora landet med bästa Åsa som guide!
Oj, vad jag vill tillbaka....

Jessica jobbade på bra! Photoshop är ett fantastiskt program! Jag är imponerad, och samtidigt glad att jag varken har eller behärskar det programmet.
Skulle jag garanterat sitta ännu mera vid datorn och leka.

Jag serverade under dagen 18 koppar kaffe, sockerkaka, caesarsallad, surdegsbröd, stuvad blomkål och morötter, kassler, hårt bröd och ännu mera kaffe!

Vi hade det roligt, som alltid när vi träffas. Jag är glad att ha Jessica som vän!

Tack för era kommentarer, ni gillade också headern! Tack!
Och stort tack till min egen webmaster!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar