27 september 2012

Nu tackar jag för mig!

Hej alla läsare!

Hoppas att ni inte suttit på nålar hela dagen och väntat nu... ;)
Nu har jag inte tid att pilla mer med Ewas header, så denna får duga.
Jag har under dagen fått mycket gott kaffe, en extremt god Caesarsallad och
Rolfs hemlagade husmanskost, det går inte av för hackor!
Det var väl värt att åka hit idag eftersom man alltid får något gott att mumsa på!

Så fortsätt att läsa Ewas blogg flitigt nu, hon är väl för duktig den kvinnan på att
skriva roliga saker. Har alltid sagt att hon borde bli ståuppkomiker.

Tack för mig! Over and out!
Kram Jessica

7 kommentarer:

  1. Men va sjutton. Jag ser ju ingen ny header. Jag ser inget ovanför detta inlägg. Jo jag ser att den gamla headern inte är där. Är det ngt fel hos mig tro?/Åsa

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt! Jag får fråga Jessica....

    SvaraRadera
  3. men jag ser den och den är väldans fin!!!

    SvaraRadera
  4. Du borde ju ha en massa små bilder högst upp istället för den gamla stora, där Ewa står utanför ett hotell.

    SvaraRadera
  5. oj, sorry Ewa... jag var tydligen inloggad i din blogg fortfarande! Loggar ut nu!
    Det var jag (Jessica) som svarade på ditt inlägg Åsa.

    SvaraRadera
  6. Ååå vilken fin header Ewa!! Kul med ny design. Kram

    SvaraRadera