28 september 2012

Dressman och fika



Tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse, klev inte ur sängen förräns vid 9.30.
Härligt! Gustav blev mer än nöjd när jag öppnade ytterdörren och han joggade in under hög jamning och kastade sig över matskålen.

Ringde mamma och frågade när det passade henne att åka till Willys. Idag behövde hon inte handla för hon handlade så mycket förra fredagen. Okej, plötsligt "ledig" då.
Då ringde Mia så påpassligt, så strax åker jag till Bålsta för fredagsfika med den fina filuren på Solslätten, ett fik i gamla Bålsta som jag faktiskt inte har testat tidigare.

Hade ändå tänkt åka till Dressman och köpa något ärtig till Rudolf som fyller år på måndag.
Hans födelsedag kommer alltid lika plötsligt, tycker jag. 1 oktober!

Dags för dragläge! Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar