28 september 2012

Dressmann med två n!

Shoppat loss i dag i Bålsta! Dock inte en enda pinal till mig själv. Emilie bad mig kolla efter lite Missoniplagg på Lindex, och tänk det fanns faktiskt lite kvar.
Blev ett fasligt mms-ande till henne och dividerande innan jag handlade.


 Kassen till höger är Rudolfs, i fall någon nu skulle tveka. Den innehåller detta......


Kanske lite väl vågat mönster på fillsingarna!? Amerikanska flaggan! Jag är lite wild and crazy och hoppas och tror att han gillar dom. 
Lite Hawaiimönstrat är aldrig fel och sen en tröja i enfärgat. Han gillar V-ringat, farbrorn. 
Tror han blir glad. Han mumlade något om en motorsåg men hallå. Amerikakalsingar är väl lika bra? Det är tanken som räknas.....och tre par nya Dressmann smäller högt.

Det var kul att fika med Mia på Café Solslätten. Har aldrig varit där tidigare.  
Annars är ju jag världsmästare på lattedrickande i kranskommunerna. Men dit har jag inte hittat förräns nu. Trevligt ställe och gott kaffe, smällde på med en femkronorskaka, då ingick russin också. Fantastiskt gott!

Nu dags för lunch, blir rester av gårdagens caesarsallad, mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar