2 september 2012

Middag för två

Söndagsmiddag för det lilla hushållet.

Godnatt söndag!

Tycker inte jag gjort så mycket idag, ja förutom att powerwalkat med Emilie.
Rolf däremot har jobbat på bra här hemma. Han har huggit ved, röjt och yrt runt i sina snickarkläder.
Jag fick i alla fall till en trevlig söndagsmiddag.
Idag dukade jag bara till två personer, inga barn eller annat löst folk var här.
Lite ensamt och ovant, faktiskt.

Blev så mätt efter maten så jag var tvungen att vila på sofflocket. Somnade visst till och vaknade av att Owe kom intjoande. Jag var helt borta där ett tag och fattade ingenting.
Han undrade var Rolf var och jag svamlade något osammanhängande till svar....

Ska lägga mig tidigt i kväll, känner mig trött och har ont i huvudet, behöver nog sova.

Tack för att ni orkar läsa detta ointressanta svammel.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar