20 september 2012

Alla är idioter...ja eller kanske inte alla då!


 Sov länge idag, ända till 16.00, underbart men inte planerat.
Stack till Willys för att köpa lite viktiga saker som plötsligt tagit slut, inte planerat.
Kan säga att jag är glad att jag kom hem med okrockad bil och levande.

Nu är det dags för mig att flytta!
Flytta ut till skogen i ett torp där man slipper se människor som inte kan bete sig!
Kommer beställa hemlevererade matkassar så man slipper blanda sig med folk.
I kön i dag på W så ställde sig en man bredvid mig, 2 cm ifrån och hade mage att liksom smita före mig....idiot! Jag stod där långt före dig! Och klart jag inte lät han gå före!

Slippa se indolenta bilförare som inte fixar det där med rondellkörning!
Dags att inför en obligatorisk utbildning för ALLA körkortsinnehavare om hur man kör i en cirkulationsplats!
Svängde in till centrum för pakethämtning på Ica. I rondellen höll en man fullkomligt på att parkera, jag hade inte ens styrfart! 
Herregud, håll bilen rullande....
På väg hem så höll det på att bli krock, typ kraschad Megane. Jag var INNE rondellen och en dåre kastar sig in FÖRE mig. IDIOT och tvärnit!

Igår fick Rolf sig en skopa ovett av en ilsken, galen dam i bil. Hon menade att han inte skulle cykla på vägen...? utan på gångvägen!?
Modigt gjort av kvinnan, att ens våga ifrågasätta Rudolf trafikkunskaper när han hungrig och med blodsockret strax under fotknölarna cyklar hem från stationen på sin gröna militärcykel.
Fast vänta nu......när blev det förbjudet att cykla på vägen? Idiot!




3 kommentarer:

  1. Haha stackare, jag va på ÖB idag & där va en jävla dåre som gick & jamade & ropade på en katt & när han va klar med det så börja han skrika på finska. Hatar folk som gapar vill ju bara ha lugn & ro när jag handlar. Jag insåg att jag va där helt fel tid. Men jag tror du verkar haft en sämre dag än mej. Helst ska man va först i affären så man slipper knäppgökarna ;) Men hemkörning kanske inte vore så dumt ;) kram på dej Pia

    SvaraRadera
  2. Ja, herregud! Man blir så trött på folk ibland......knäppgökar allihopa, nästan

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara eb sak DITO. LOTTA

    SvaraRadera