17 september 2012

Regn, rusk och fem middagar



Riktigt härligt höstväder idag. Vaknade tidigt och tänkte att jag skulle ge mig ut på PW innan frukostbuffén öppnade här i Pettssonska.
Var så trist och regnet hängde i luften så jag somnade om. När jag vaknade nästa gång så blev jag väckt av regnet, det regnade ordentligt, inga små droppar utan stora blaffor....jäkla skit!
Hoppas det blir bättre på eftermiddagen, vill vill vill powerwalka!

Det blev frukost framför tv´n istället med filt över benen. Det är kallt och jag fryser.
Nu har jag precis planerat vardagens fem middagar här hemma. Allt är VV-recept, några gamla favoriter och några nya.


Kött, kyckling, färs, korv och pizza är inte det vad som kallas att äta varierad kost?
Tack Emilie för att du sponsrar din mamma med rosa fint papper och snygg penna.
Lördagen och söndagens middagar handlar jag på fredag då jag som brukligt har mammatajm på Willys. 

Nej, fy fasen vad trist det är. Skönt att man får jobba tre nätter så man får sova bort dessa regniga dagar.
Dags för kaffe!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar