5 september 2012

Oj då!



Ska sova snart, men hörde att Mästerkocks-Jossan skulle vara med på Nyhetsmorgon kl: 8.45 och det vill jag inte missa.
I går var hon också med på tv på Kristallengalan då Sveriges Mästerkock vann
 kategorin Årets dokusåpa.
Snyggt jobbat!

I morse när jag skulle byta om så åkte jag på stryk i omklädningsrummet!
Det uppstod t.o.m blodvite. Nu åkte jag inte på stryk av någon av mina morgontjuriga kollegor utan det var mitt skåp som fullkomligt anföll mig!

Kunde gått betydligt mycket värre om det vassa hörnet på skåpdörren hade valt att sikta in sig på ögat istället.
Nu har jag ont och misstänker att det kommer vara en annan färgskala framåt eftermiddagen.

Snart godnatt från slagen hjälte!




2 kommentarer:

  1. Aj då ! Kommer säkert bli en färggrann klocka där som brukar kallas för blåklocka.

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj! Inte kul när skåpen börjar anfalla! Hoppas att du anmält det som arbetsskada. För det måste det ju vara, skada på arbetet=arbetsskada!

    Krya på dig.

    SvaraRadera