9 september 2012

Gofika



Redan söndag och arbetshelgen snart över. I natt hade jag ytterligare en toklugn natt.
Herregud, vad mina sötnosar snarkade!
Tur att man kan roa sig med annat, kan säga att jag har intensivspelat dom flesta spelen på Iphonen.
Tack gode gud för Wordfeud, Frågefeud och Rumble.
Nu väntar en ledig vecka...igen! Den ska jag ägna mig och att vara slö, slapp och likgiltig som jag oftast är när jag är ledig.
Fast inte på onsdag då jag ska utöva afrodans i grupp, längtar faktiskt lite.

Har nyss kommit hem från Yvonne som ställde till med födelsedagskalas en dag för sent.
Det bjöds på gofika i kollosalformat, fast jag höll mig till det goda kaffet. Var inte ens sugen på sötsakerna, sockerberoendet försvann någon gång i samband med rattmuff-av-veckan i februari.


Fina kissen Jack kalasade på kattgodisar jag hade med mig. Han valde dock att svälja dom hela?!


Och tänk! Jag fick present! En försenad födelsedagsgåva från Yvonne, Julia och Birger.
Hur visste dom att jag just ville ha en sådan här? Oj, vad jag blev glad.
Tack snälla ni!

Nu väntar en exklusiv söndagsmiddag på tu man hand. Tror det går i köttfärstema idag, jag lutar mig tillbaka och väntar på Varsågod från maken.

2 kommentarer:

  1. Glöm inte fika på plantagen i veckan... ;)

    SvaraRadera
  2. Det var en redig varm-choklad-mugg! ;) (om man sätter bindestreck kan det väl inte räknas som särskrivning när det inte ska vara det?!? Vet inte om det ska vara varm choklad mugg, eller varmchokladmugg, så jag tar det säkra före det osäkra och skickar in lite bindestreck, så borde det bli rätt hur det än ska vara :))

    SvaraRadera