29 september 2012

Skit, piss elvakaffe!



Idag har jag glömt bort att jag har en blogg!  Har mest sovit hela dagen för att senare byta ut sängen mot soffan.
Nu har jag blivit serverad middag av min egen mästerkock Rudolf. Han slängde ihop lite benfria schweinekotletter, ugnsrostade rotgrönsaker och en svulstig sallad.
Gott och lite PP, fläskkotletter kan man äta en, två, arton eller tjugosju och bara kryssa i 5 PP.
Själv åt jag två och Rudolf tre, han ska alltid vara värst.

Är sur idag, sur och halvt deprimerad. Har dykt upp två problem!

Numero uno: Min kroniska hälsporre har börjat göra ifrån sig igen. Märkte det i natt på jobbet.
Inte så farligt än men jag känner igen symtomen. Nu gör det på en tiogradig skala "bara" ont i sirka-lisa en stark trea. Jag misstänker att det bara kommer gå åt ett håll....åt skogen!
Så nu får man väl återgå till soffpotatislivet och ställa in mina dagliga powerwalks.
Fan,fan,fan!

Numero dos: I följetongen "Trasig Megane" så kommer då nästa smäll!
Havererad fläkt och värmepaket!
Håll tummar, tassar och tår för att det bara är en säkring som gått.
Rolf försökte kolla idag med såklart sitter dom så illa till att man citat:
"ska kontaka en auktoriserad märkesverkstad!"
Men såklart, vi har ju klippkort på verkstaden, ringer på måndag. Tills dess får vi andas minimalt och inte försöka flåsa så mycket i bilen och sedan köra med öppna fönster så inte pisset immar igen.
KUL,KUL,KUL!

Utgifter, utgifter och flera utgifter!

Nu ska jag dricka mig redlös....på kaffe!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar