12 september 2012

Afrodans


Så har man gjort debut på Friskis & Svettis och det var så kul!
Ingen större rusning, vi var sex stycken damer inklusive Ingrid och jag.
Två trevliga rödklädda ledare tog emot och jag fick då kvittera ut mitt eftertraktade förstapris, 
Träningskortet.

Jag hade jättekul, hängde med bra och blev ordentligt svettig. Vi dansade till sköna, medryckande  rytmiska trummor, dock inte ett liveband och vi dansade i mörker.
Det var skönt!

Vi hälsade på solen, klev i gyttja, jagade, spanade, högg i gräs samtidigt som vi fick skrika (om vi ville bli av med aggressioner)
Efteråt lite härlig stretching, något som jag aldrig utövat tidigare.

Undrar om jag kommer ha träningsverk i morgon?


1 kommentar:

  1. Friskis är super bra. Tränade med dem i kallhäll för länge sedan. Riktigt bra träning. kör hårt

    SvaraRadera