25 september 2012

Dårarnas tid är över



Godmorgon!
Herregud, vad jag är bra på mycket. Men att sova är jag bäst på! Sovit ostört i drömmarnas värld i SJU timmar!
Kommer vara om möjligt ännu mer pigg på jobbet i natt.

Ja, det var då dagens sovrapport!
Vad brukar jag mera gagga om här då? Just det! Gustav!
Den lille fina Fiffiluren valde att sova ute idag och blev ganska nöjd när matte äntligen öppnade dörren vid 15.00-blecket.
Oj, vad han var hungrig då, stackarn.

Skrattade högt i morse när jag tittade på nyheterna på jobbet. Tintin har plockats bort från Kulturhusets bibliotek!
Detta för att någon jäkla dåre anser att Tintin är rasistisk! GÄSP säger jag....
Då tycker jag att även Pippi borde förbjudas? Hennes pappa är ju *****kung!
Hur tokigt/rasistiskt är inte det?!


Ett ord: idioti! Fast nu läste jag på Aftonbladet.se att Kulturhusets egna lilla bestämmande dåre har backat, säkert p.g.a massiv proteststorm.
Jamen, grattis då!


Med risk för att låta tråkig så blir det inte roligare än så här just nu från undertecknad.
Har ni tur kommer det kanske mera ikväll eller inte.
Den som lever få se....

Over and out från me and Mac




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar