4 september 2012

Succé!



Whoohooo!  Skrattar fortfarande.......
Jag lyckades! Lyckades med att peta ner inlägget med bilden på Kungen från första platsen i min
Top 5 lista på mest lästa inlägg!
Nu ligger Kungen på tredjeplats och mina två inlägg om magoperationer på första och andra plats.
Satan i gatan....shit pommes vad många som läst dessa. Jag säger som en tant på jobbet
"Jiiiiiiiiisessss!" Tror hon menar Jesus fast på engelska.

Klart jag fattade att det skulle ta skruv, sånt här retar upp folk. Men ett förtydligande måste göras för en del verkar inte riktigt greppa vad jag menade i detta omdiskuterade första inlägg.
Jag skulle alltså aldrig genomgå denna operation, det är min personliga åsikt. För den sakens skull har jag aldrig nämnt något om att jag inte respekterar andras val.
Slutdiskuterat!

Nu över till nästa så viktiga fråga, hur har jag sovit och hur länge?
På A, svarar jag: Mycket gott och på B, svarar jag ända till 14.00.

Måste sticka till Willys och veckohandla. Hade ingen bil i går så min måndagshandling blev en tisdagshandling i stället.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar