22 september 2012

Lugnt och stilla



Kvällen har tillbringats i tv-soffan, fast först såklart åt vi en supergod romantisk middag på tu man hand.
Vi äter numera nästan alltid på tu man hand, lite trist såklart. Önskar att alla mina troll åt här jämt!
Saknar dom varje sekund...nästan.
Hade köpt lite ryggbiff som vi stekte och sen lite god rostad potatis. Grönsallad, rostade morötter och sen en knippe grön sparris.Finns det något godare än sparris?
Och kött! Jag skulle aldrig greja att avstå det, jag älskar kött!
1 msk bearnaisesås också gav mig 2 PP extra, det hade jag råd med.

Till snacks i soffan åt jag en halv vatttenmelon! Bra med vattendrivande.....tur att man har nära till toaletten och att systemet fungerar tillförlitligt än.

Tittade på Svenska Hollywoodfruar i repris, missade i veckan när jag jobbade.
Och som vanligt skrattade man högt! Gunilla är ju för sjuk! Hennes jäkla video med tondöva stackars Erika är ju skrattretande.....

Känner mig ovanligt trött och sliten, bådar inte gott inför morgondagens båthusbyggande.
Hoppas det regnar, så vi slipper.
På tal om regn, rusk och skitväder i Sverige. Kolla in en av mina favoriter, Johan Glans.
Han vet precis vad han snackar om! Sjukt kul!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar