13 september 2012

Lunch idag med



Idag sov jag likt en tonåring på söndagmornar.
 Ända till 10.00....kanske berodde på min afrikanska dans igår.
Har i alla fall ingen direkt träningsvärk, känns lite i benen fast däremot har jag satans ont i ryggen.

Hade stämt träff på Tastys i Jakobsbergs centrum med mitt äldsta flickebarn.

Vi åt varsin supergod och nyttig sallad. Båda i fiskens tecken, Emilie åt räksallad medans jag höll min musikaliska ådra i gång och valde tonfisk.






Som alltid på Tastys så smakar allt himmelskt och det är stora portioner så vi lämnade faktiskt båda två. 
Efter det strosade vi lite i affärer, klämde och kände. På PresenTErian skulle jag kunnat köpt varenda pinal! Så mycket fina grejer, men jag stillade mig med att bara köpa en present till Emilie och en till Erika som jag ska skicka ner till henne.

Vidare till Plantagen för kaffelatte och sök efter den perfekta ljuslyktan att ha på hallgolvet hos Norrbodatomtarna.
Fanns många fast flickan fick beslutsångest så där kammade vi noll.

Nu är jag hemma igen, Gustav blev glad såklart att återse sin lilla mamma. Vi har redan hunnit med pälsvård två gånger på en kvart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar