10 september 2012

Halleluljha!



Äntligen måndag! Min favoritdag, men så är jag också känd som "kärringen" mot strömmen.
Gillar att tycka tvärtom....det har ni märkt kanske?
Ny vecka och jag är ledig ända till nästa måndag kl: 20.50. Smällar man får ta, jag gillart!
Har lite inplanerat såsom fika/lunchdate med Jessica på Plantagen någon dag när skolflickan är ledig.
Ja, det var väl allt jag planerat...kommer lalla runt och "ta dagen som den kommer" som det så ofta står i andra bloggar. "Ta dagen som den kommer"?? Fattar inte riktigt.

Helgens jobb har varit kanonlugnt, har inte gjort många knop mer än att finnas där för oroliga själar som inte kan sova.
Gillar min morgonrunda, tar exakt 3 minuter! Öppnar tio stycken dörrar och gluttar på sovande pensionärer, that´s it!
Inga väckningar och onödiga blöjbyten här inte.
Finns inte på Viggen. Jag trivs!

Sovit länge idag, ända till 14.00. Blev försiktigt väckt av en liten kattass på kinden. Finns det något bättre sätt att bli väckt på?
Herregud, nu får jag skärpa mig! Låter ju på tok alldeles för positiv......

Dags att åka till Willys, där brukar det alltid vara något att reta upp sig på. Jag hoppas på freakshow, det brukar vara det på måndagar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar