23 februari 2012

Äntligen!



 Vaknade klockan 04.48 av en Breaking news, flashnyhet i min Iphone.  Jaha, nu var det då äntligen dags. Victoria och Daniel var på väg till KS för att föda fram sin lilla tronarvinge.


Var ju bara tvungen att följa det här.  Låg kvar i sängen och läste nyhetsuppdateringarna.
"Kungen och Drottningen väntar på Slottet" Ja, var skulle dom annars vänta? I korridoren utanför eller?

Spännande! Inte kunde jag somna om nu!? Klockan 07.00 var det dags för Prins Daniels presskonferens. Emilie och bänkade oss i soffan under filtar och med frukost på bordet.
Jag utbrast JAAAAA! när Daniel avslöjade könet. Hade det på känn sen länge.

Herregud vad hypat/hajpat det här kommer bli och är redan. Mig gör det inget men vissa verkar störa sig enormt på detta.
"Inte var det så här när jag födde barn!" säger många. Nej, för ni är inga kronprinsessor och kommer aldrig att bli heller!

Till er säger jag bara: Vad fasen hade ni trott då? När bröllopet ståndande 2010 vet vi hur uppsjåsat det var och nu....nu kommer en liten prinsessa till världen. Det är klart det är stort!
Det får ni ta! Eller så kan ni gömma er i skogen under en sten tills värsta hysterin är över!

Själv har jag två prinsessor och en prins här hemma. Mitt allt!

Idag ska jag ge mig ut en tur till Bålsta och sen till Kungsängen för att vattna Owes blommor.
Just ja! Kanske vore på sin plats att framföra sina gratulationer!


 STORT GRATTIS TILL ERAN FANTASTISKA LILLA PRINSESSA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar