13 februari 2012

Catfight light!



Hej måndag!
Jag älskar måndagar.....på riktigt! Denna inget undantag. Dagen har börjat bra, uppe tidigt redan klockan 7.30 undrar fortfarande varför?
Lite frukost och morgon-TV. Sen vidtog lite kontorsarbete i form av kolla mailen, läsa bloggar, fejsboka och spela WF.
Har pratat en del i telefon också, mer om det senare.
 Lite pälsvård i solskenet hann vi också med...


Efter den stilla mysmorgonen så blev det lite mer action.....


.....för att minimera risken att förvandla Gustav till ynklig trattkatt försökte jag medla mellan honom och en antagonist som flanerade på Gustavs revir!
Jädrar vad dom lät! Kattslagsmål är aldrig kul och jag tro faktiskt att den här gången var det Gustav som började....
Ja, hur gick det då? Ni ser själva, glajjerna i två delar.
Men dom båda kaxpellarna stack iväg in i skogen och jag valde att inte ta upp ett spår bakom dom då jag var barfota i foppaskorna i snön. Kallt!

Hoppas verkligen han kommer hem helskinnad!

Ska ge mig ut på promenad strax. Känner mig nöjd med dagens vägning, minus igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar