14 februari 2012

Bålsta idag!


Idag har jag provat på hur det var att powerwalka i Bålsta. Gick utomordentligt bra!
Anne och finaste hunden Lotta höll ett bra tempo. Tycker jag hängde med bra.
Har ingen aning vart vi gick men fina hus, gamla damer, skälliga småhundar och hästar passerade vi i alla fall. Jag är glad att vi inte träffade på några vildsvin, det finns ju massor av såna otäckingar i Bålsta.


Efter dryga timmen var vi åter i området där jag kände igen mig. Lotta släpptes lös och fick busa av sig i snön. Anne bjöd på latte i finfina Sigtunamuggar samt goda vindruvor i färgen blå.
Nyttigt som bara den....

For hemåt för att stanna till på Willys och handla frukt, apelsinerna är så goda. Går åt ett gäng per dag.
Nu har finaste Mia varit här och fikat. Det blev ett par timmar med prat, fniss och planering. 
Snart börjar vi jobba tillsammans, varje natt! Utom en....men det är smällar man får ta!

Strax middagstajm, vi kör en favorit i dag med. Broccoligratäng med kassler, så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar