4 februari 2012



I dag har jag inte varit så aktiv på bloggen. Kan bli så ibland. Sov länge, ända till 14.00. Skuttade upp och hoppade med lätta steg in i duschen.
 Sen lite kesolunch endast 5 PP, så gott och så lagom!

Emilie frågade igår om jag ville åka med till Outlet på en liten shoppingsväng. Hon hade spanat in lite fina kläder i nån butik.
Klart man hänger med, alltid kul att umgås med sina finaste.


Den här blusen var jättesnygg och kul med lite färg som lyser upp i vinterkylan.
Själv konsumerade jag också faktiskt, köpte en väska på KappAhl för bara 249:-. Kändes bra, ska inviga den i kväll.

Ska åka tidigare till jobbet i kväll, det är ju Melodifestivalen delfinal 1 från Växjö.
Anne och jag tittar så långt vi hinner tills vi måste börja jobba typ vid 20.45.
Troligen inte mycket att se, men ändå vill jag se det. Hoppas att Afrodite och Marie Serneholt tar sig till Globen.
Afrodite har en riktigt klassisk gammal diskodänga och Maries lät väl så där........
Lyssnade på bidragen i går och som vanligt är det katastrof, man retar sig alltid på någon.
Denna gång har jag svårt att fatta vad Sean Banan har där att göra?!
En skitlåt med otrolig text som inte hör hemma på en schlagerscen.
"Kommer från ett land som har ingenting, nu ser jag bara en massa string!"
Va fan är det är sjunga om......??
Men han går säkert vidare, han är folkkär och rolig tycker många.
Men inte jag!

Nu ska jag fika och äta en minichokladmousse som Emilie gjort, har räknat ut den till 5 PP.

Ha en trevlig kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar