25 februari 2012

Klena karlar.....puh!



Godmorgon Lördag!

Och inte vilken lördag som helst utan Melodifestivallördag!  Fast jag ska inte se den, jag befinner mig då på Cirkus för att skratta åt Robert Gustafsson.


En julklapp från småtrollen till sina rara föräldrar. Nu passade ju lilla klena maken på att bli sjuk just idag. Så jag har haft lite stök och bök för att få tag på en likvärdig ersättare.
Gick bra till slut! Det blev Bitte, min vän Bitte som ikläder sig rollen som min andra hälft.
Så det blir middag på Restaurang Maestro som planerat och sen show på Cirkus.
Kommer bli jättekul!

Jag har lagt in Dannys nummer som en kontakt i Iphonen så rösta kommer jag garanterat göra. Telefonslussarna öppnar 20.00 så jag hinner nog få iväg ett antal samtal.
Jag vill så gärna se Danny i Globen, så rösta gärna ni med på honom vetja.
Här är numret: 099-20208.
Reprisen som visas på söndagskväll kommer jag se såklart.

Nu ska jag gå på lördagspromenad. Måste stanna till på Apoteket och köpa mer Alvedon till sjuklingen. Han är såååååå sjuk. Felet är att han känner efter för mycket...

Igår tältade Gustav som han oftast gör på kvällarna, men jag tror bestämt att tältet har blivit lite trångt...kolla dom här charmiga bilderna:



 Världens sötaste kisse med världens goaste tassar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar