16 februari 2012

Pund & Pence



Godmorgon säger jag med små ögon och bedrövligt trött fejs!
Sovit för lite i natt, somnade vid 2.00 och sen ringde alarmet 4.30. Men trots dessa få timmar kände jag mig pigg.

Leverans av omåttligt rar dotter med endast ett litet handbagage gick bra. Lite halt men mycket trafik så dags. Alla skulle tydligen till Arlanda denna arla morgonstund.

Vart var det hon skulle nu då?


Jo, jobbar man på Stockholms tredje största mäklarfirma så blir man ibland bjuden på små resor.
Allt betalt förutom fickpengar, 4-stjärnigt hotell med sängar bäddade med lakan av egyptisk bomull, spaanläggning m.m.
Fickpengar behövs, både Forever 21, Primemark, Top Shop ligger på behörigt gångavstånd.
Och eftersom Emilie har benådats med svart bälte i shopping så lär det gå åt något pund!


Späckat, roligt program där det både finns tid för bl.a:
  • Gemensamma måltider
  • Shopping
  • Fria aktiviteter
  • Röj på fabulös nattklubb
  • Minnesluckor
  • Fotboll på Stamford Bridge, Chelsea-Birmingham
Ser kul ut, jag älskar London!

Sov en stund när jag var tillbaka från Arlanda. Nu måste jag sätta fart. Klockan 14.00 ska jag befinna mig på KS för mammografi.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar