18 februari 2012

Dags för skämskudde kanske?



Nu väntar jag med spänning på Melodifestivalen deltävling 3. Undrar vad man ska gnälla om den här gången. Är inte så svårt att räkna ut, melodi nummer 8. Garanterat!

Ligger halvslött i soffan just nu, huttrar lite. Känner mig halvracklig. Det tog på krafterna att vara på husbilssafari eller så håller jag på att bli sjuk.
Överlever jag lär ni märka det.

Ingrid och jag har förresten varit på promenad idag, vi gick en sväng på ca 40 minuter.
Fast längre för henne eftersom hon gick både hit och hem sedan.
 Fick ett sms senare av raringen där det stod att hon hade ont i ben och rumpa.

I natt ska jag hämta Emilie på Centralen, hon och hennes kollegor landar på Skavsta klockan 23.30 sen tar dom taxi !? till Stockholm. 
Hon messade idag, då var dom på Stamford Bridge och tittade på Chelsea - Birmingham. Hon var lite lätt bakis och hade dåligt batteri.
Spännande och höra hur dom haft det, verkar blivit en lyckad resa.

Dags att trycka till sig lite kaffe på maskinen sen börjar festligheterna.  Om kom ihåg, fel låt vinner alltid eller nästan alltid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar