22 februari 2012

Var är våren?



Hallå mina vänner!

Idag är det ett riktigt skitväder. Regn, blåst, kallt och glashalt.
Hur ska jag då försöka ens våga mig på en snabb promenad utomhus utan att bryta lårbenet?
 Jag riskerar inget, håller mig inomhus och tar en promenad i vardagsrummet i stället, på bandet.
Inte lika roligt med absolut nödvändigt.

Jag börjar bli riktigt less på vintern nu. Jag längtar efter vår, värme och SOL!
Det tror jag dom flesta gör, kan väl knappast vara någon dåre som gillar detta väder?

Idag är Emilie hemma och är sjuk, hon har ont i halsen och känner sig risig.
Det blir One Piece på hela dagen för henne, skönt.

Själv har jag haft fikafrämmat! Och inte utav vem som helst utan av fina Mia, vi drack två koppar kaffe var och åt goda apelsiner till, och sen en massa prat. Det är vi båda bra på!


Här en längta-till-sommaren-bild. Visst är vi skitsnygga i våra sombreros inför den stundande spanska aftonen vi hade när jag fyllde år? Undrar vad jag ska ha för tema på festen i år??
Schlager??! Alltid lika hett och eftertraktat. Då kanske Rolf kan klä ut sig till Ranelid?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar