2 februari 2012



Idag har det varit kallt som bara den, 18 minus i morse och så har det hållt i sig hela dagen.
Inomhus var det inte heller någon direkt medelhavsvärme.  Braskaminen har gått varmt hela dagen.....hihi "gått varm" där fick jag till det. Glödhett kanske är ett bättre ord.
Jag tvärvägrade någon utevistelse idag med, klev in i Ziperallen och vägrade flytta ut igen.
Tills jag kom på att jag måste uppsöka en affär eftersom det fattades lite grejer till middagen. Jäkligt orutinerat, kan tyckas.
Så det var bara att åla sig ur sparkdräkten och i passande utekläder och ge sej ut i den bistra kylan.
På Willys var jag fokuserad, handlade det jag skulle på tre röda och sen hem till Zippisen igen.

Dagens middag i Pettssonska var en kycklingpasta. Den var riktigt god och jag räknade ihop PP och fick det till 12 i min portion.
Rolf valde duoval på pastan och hamnade på 14 tror jag. Hissa intresseflaggan!

Nu ska jag hacka till mig en fruktsallad och titta på mina fetknoppskompisar i Biggest Loser.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar