1 februari 2012

Lennie Skifs!


Godmorgon på er!
Idag har jag sovit som en stock som vanligt. Vaknade när Rolf kom hem klockan 13.30. 
Och varför kommer han hem mitt på blanka eftermiddagen kan man ju undra?

Jo, det är därför vi ska på Tyrol i kväll och se genrepet av nya showen med Lennie Norman och Björn Skifs. Premiären är i morgon.
Fick en alldeles egen speciell inbjudan av min hemliga "kontakt" på Blixten & Co, ni vet hon som fixar så schyssta biljetter till Melodifestivalfinalen varje år.
Biljetterna är gratis (kostar i vanliga fall 995:-) och vi sitter på främre parkett. Det enda vi behöver betala är om man ville äta eller ha en s.k barbiljett för 80:-.
Vi valde Menybiljett 225:- och då får vi fläska i oss en tvårätters delikat meny. 
(Hoppas mina PP räcker, har snålat idag)
Billigt som sjutton!

Jag är så glad för denna rara, vänliga människa som erbjuder mig detta. Bitte och Cina ska också med så man kan lite skämtsamt säga att Rolf ska ut på galej med tre galanta damer.
Vet att han gillart...

Klockan 18.00 ska vi vara på plats som har valt Menybiljett så det är snart tid att börja vimma sig.
Showen börjar sedan klockan 20.00.
Kommer bli jättekul och jag återkommer såklart i natt med eventuella bilder om berättelser.

Dags för dusch, heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar