28 februari 2012

Kväll i Pettssonska

 Idag hämtade jag Erika från jobbet så hon skulle hinna äta mammas goda mat innan hon skulle till frissan.
Det bjöds på blomkålsmos och stekt falukorv och ugnsbakade laxfiléer, romsås och pressad potatis.
Ja, ni läste rätt! Två rätter idag, vi slår på stora trumman.
Själv valde jag firren, vrålgott!


 Senare på kvällskvisten kom Bitte på fika.  Vi pratade strunt, drack kaffe och tittade på Top Model.
 Bilden ovan är från Bitte & Ewa on Tour 2009. Vi slog oss lösa och åkte till USA och hälsade på våran alldeles egna Grotonfru Åsa.
Bilden ovan leker vi Baywatch, dock utan röda baddräkter och ankmunnar.


Här är vi i New York på restaurangen Planet Hollywood.
Hamburgarna var stora som dasslock och goda som 17! I taket hängde det grejer, allt möjligt om jag inte minns fel.
Undrar när man kommer tillbaka dit?  Vill, vill, vill!

Nu har mina arbetande familjemedlemmar gått och lagt sig. Gustav är ute och nattpinkar. 
I morgon blir det Bålsta igen, fika såklart på programmet. Fan jag bara glider runt hela dagarna!

1 kommentar:

  1. Det var två roliga veckor det när ni var och hälsade på. /Åsa

    SvaraRadera