29 februari 2012

Hund och katt



Jag har alldeles för mycket fritid!  Skulle hellre jobba, det är ju rent livsfarligt och bara gå hemma. Fast jag gör en del, ligger inte bara på soffan som ni kanske tror.
Vid närmare eftertanke så har jag faktiskt inte legat på sofflocket någon endaste gång på dagtid dom senaste veckorna.
Min dygnsrytm är nu helt plötsligt normal, jag är kvällstrött lägger mig FÖRE midnatt och vaknar utvilad VÄLDIGT tidigt.

Idag bjöd jag in mig själv på Jurakaffe hos Anne H i Bålsta. Fick hundabstinens, Lotta är min favorit.
Vi gillar varandra! Eller är det bara mitt hundgodis i fickan hon gillar??





Jag får nog lägga ner det här med fotografering. Gustav blundar ALLTID på mina kort. Nu lyckades jag med att knäppa precis när Lotta blundade också...haha.

Anne snitsade till en supergod smoothie också. Granatäpplen, banan, apelsin, hallon och lite yoghurt.
Granatäpple är något jag aldrig ätit tidigare, men shit vad gott det var.
På vägen hem stannade jag till på Willys för att handla lite äpplen med krut i.
I kväll ska jag göra smoothies!

Väl hemma igen så var Gustav mer kelsjuk än vanligt. Älskar solen gör han också och gick snabbt ut för att sola lite.
Jag var förstås där med kameran, som alltid. Gustav måste vara Sveriges mest fotograferade katt (med stängda ögon)

Gärna dörren på glänt så jag kan springa in..

Solkatten myser!

Slappar lite....

Oj, jag tippade visst bakåt!

Han är för söt den lilla parveln.

Har hunnit med en entimmes powerwalk i solen också. Det var riktigt varmt. Fick gå med greköppning på jackan och vantarna fick vara hemma.
Hade lurar i öronen idag också fast inte för att se tuff ut, utan för att jag lyssnade på Mix Megapol.
Kom på mig själv att gå med stora kliv i typ marschtakt när Pokerface spelades.
Riktigt bra med musik i öronen när man tokgår, man flyger liksom fram.

Svettigt var det och nyttig känner jag mig!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar