21 februari 2012

Nöff nöff!



Vaknade tidigt i dag med, utav kriget i luften utanför mig! Kriget? Just precis!
Svea Livgarde verkar leka krig hela dagarna nu. Men måste dom börja i ottan?
Ett himla skjutande är det i alla fall och jag är mer än tacksam att det bara är på låtsas och inte på riktigt!

Själv leker jag husmor idag, modell välplanerad husmor. Jag kokar 2,2 kg fläsklägg......Det ska intagas med rotmos, fönsterbord och tända ljus senare när maken kommer hem.
Anledningen att jag kokar nassebenen redan nu är enkel. Jag har bara en stor kastrull. Kålrötterna tar också en himla plats.....I-landsproblem de luxe!
Men nu har dom kokat klart och det luktar svinstia i hela Pettssonska....

Tänkte ta mig en tur till Coop, måste vidga mina vyer lite. Är less på Willys utbud ibland.
Ska inte handla så mycket mest grönsaker och frukt.
 
Provade gamla jeans som legat i garderoben och krymt....kunde ha flera par! Ett par satt sladdrigt till och med. Härlig känsla!



 Gustav har tillbringat ett stund i köksfönstret. Här trivs min lilla kisse bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar