23 februari 2012

Många punkter



Så har jag landat i soffan efter en händelserik dag. Har hunnit med en hel del idag, har i stort sett vart i gasen sen 04.48. Med undantag för en liten powernap på förmiddagen.
Detta har jag hunnit med:
  • Mentalt aktiv på prinsessfödelse
  • Presskonferens med Prins Daniel
  • Frukost med Emilie i soffan under ständiga nyhetsuppdateringar
  • Liten powernap
  • Fika hos rar kollega i Bålsta, hon hade gjort fruktsallad till mig!
  • Handlat lite på Ica Bålsta
  • Träffat en kollega från dagen, pratade en liten stund
  • Kesolunch i köket
  • Nödvändig uppdatering på den royalistiska glädjeyran
  • Lagat middag
  • Lyssnat på deltävling 4 låtarna, säger bara en sak...DANNY!
  • Åkte med Emilie till Erika för mys och gott kaffe och vindruvor
  • Hemma igen hos ömhetstörstande kisse
  • Surftid
 Nu ska jag strax lägga mig, känner mig trött av all glädjefnatt idag! I morgon är en spännande dag.
Berättar mera om det i morgon eftermiddag......kanske.

Godnatt mina vänner!


2 kommentarer: