27 februari 2012

En massa PP....



Sitter och tittar på Filip och Fredriks program på kanal 5. Dom är underbara!
Och vilken briljant programidé, "Får vi följa med?  Så kul!

Det verkar som mina sjuklingar har piggat på sig nu. Båda planerar att jobba i morgon. Så nu väntar jag bara att jag ska insjukna i samma feber och förkylning. Hoppas bara jag i sådana fall får det snart. Nästa vecka har jag inte tid att vara sjuk (fast jag är redan sjuk kom jag på!)
En tvådagars utbildning och träff med mina nya arbetskamrater och chefer väntar den 7 och 8 mars.
Och sen förstås Melodifestivalfinalen i Globen 10 mars. Årets höjdpunkt!
Kan fasen vara sjuk då! Endast personligt dödsfall gör att jag stannar hemma, kanske inte ens det?
På Emilies födelsedag den 11:e vill jag också vara på benen.

Idag gjorde Emilie en jättegod ratatouille. Något som jag aldrig ätit tidigare. En helstekt nötytterfilé och en klick bea på tallriken så var måltiden komplett!


Gustav skötte sig bra som kartläsare i LCHF-kokboken. Tänk att han alltid ska ligga på tidningar och böcker som ligger på bordet.
Nu ska jag bara äta mina sista PP som jag har kvar. Jag fattar inte, hur mycket och rätt jag äter under dagen så har jag alltid en hel hög kvar till kvällen som måste ätas upp!?
Mot köket!




1 kommentar: