29 juni 2013

Familj, husdjur och tystnad


Haft en bra dag i dag med tillsammans med dom som jag bryr mig mest om här i livet. 
Nämligen La Familia. Dom fyrbenta små rackarna skötte sig exemplariskt. Carlos fick dig en liten högerjabb av Gustav på huvudet, som tur var utan vassa klor. Han var nog lite för närgången tyckte Gustav.
Annars har det gått finemang med såklart ständig överblick från oss. 

Carlos hittade Gustavs transportväska som han provade,  på alla sätt och vis. 
Överlycklig var han, det syns nog på bilden. 
Vi hade grekiskt tema idag till middag. Grillade souvlaki, gjorde tzatziki, grillade massa olika grönsaker och rostade potatis. Hur gott som helst! Just ja, gott bröd hade vi till också som Emilie köpte med sig.

Nu är det plötsligt så där tyst och stilla igen, bara Erika, Gustav och jag är hemma. Rolf sitter båtvakt i natt igen och Emilie och Carlos har åkt hem. 

Ska nog sova tidigt i kväll, i morgon har jag en enkelnatt som bryter min långledighet. 
Fast jag är lite sugen på popcorn, tror jag ska fixa mig och Erika ett lass!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar