28 juni 2013

Tacofiesta



Jaha! Det gick inte alltså!? Kunde inte hålla mig, blev såklart ett par bilder på familjen Gomez-Pettersson med Carlos i fokus förstås.
Tyckte han var extremt gullig där han satt i knät först hos Emilie och sen hos Jogge.
Våran finaste lilla gosefis, sover bäst i famnen hos någon av oss!





 Vi hade en improviserad spontan tacofiesta i kväll. Jogge gjorde sin fantastiskt goda guacamole, jag fräste köttfärs, Erika hackade alla grönsaker och Emilie fixade resten. Ååå, vad jag gillar när alla är samlade!
Jag drack vin och såg fram emot kvällens ost och kexkväll med maken. Vad jag helt hade glömt bort var att han skulle gå båtvakt i natt och i morgon natt.
Typiskt!  Fast det går bra ändå, mumsar lite god ost och lite kex i min ensamhet nu.

Lite sugen på att resa....kanske klickar hem något trevligt i kväll. Det lutar åt Italien! Eller kanske Grekland eller Barcelona eller Budapest eller Kanarieöarna eller Mallorca eller.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar