18 juni 2013

Glad fortfarande



Kom i säng sent i natt landade på kudden glad och lycklig som ett ett barn på julafton. Vilken grej den där paddan är!
Vaknade utvilad klockan 8.00, skuttade upp och grabbade tag om den igen. Kommer få minimalt med nytta gjort idag...och kanske flera dagar framöver. Hämtmat idag kanske?
Laddade ner lite appar, gjorde en fin bakgrund på mina älskade små fyrbenta raringar. Upptäckte att Carlos hamnade på 4 bilder medans Gustav bara fick 3 stycken.  Hoppas han inte blir ledsen för det.


 Min bästa Anne är på väg till vårat shoppingparadis Gekås och hon har snällt lovat att köpa ett fint Ipadfodral i rosa till mig.
När jag och Emilie och Jogge var där i april så gick jag hela dagen med just ett rosa fodral i kundvagnen tills jag kom på att...."just, ja jag har ju ingen Ipad" och la tillbaka det igen.

Väntar på leverans från ByggMax just nu. Våran ekparkett skulle levereras mellan 12-16. Sen efter det sliter jag mig från leksaken och handlar på Willys.
Senare på eftermiddagen och kvällen ska jag få passa lillfisen en stund. Längtar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar