10 juni 2013



Nyvaken och oförskämt pigg. Det borde jag vara efter sju timmars konstant snarkande med myskissen tätt intill.
I natt jobbade jag min första natt med Kalle, Nisse tvillingbrorsa. Var typ exakt likadant, redig, trevlig kille som visste vad han sysslade med.

Ingen direkt sommarvärme när jag åkte hem.  Frös som satan och svor i smyg över det svenska sommarvädret. 30 grader ena dagen och 9 grader andra dagen.



Här en bild från igår när dom italienska korvarna fick sig en omgång på grillen. Dom osade rejält och Londondimman låg tät över grannhusen. Tack gode gud ringde ingen 112. För hade brandkåren kommit hade dom i alla fall inte fått smakat på dessa korvar, dom ville vi ha själva!
Såklart var hela middagen som det brukar vara här på helgerna, typ som en bättre middag.
Jogges fetaostsallad gick inte av för hackor och min hemlagade potatissallad var helt ok den med faktiskt.

 I dag blir det köttfärssås, som oftast när jag jobbat söndagnatt. Då orkar jag inte styra något mer avancerat än så.
Sen lite slapptid i soffan med likasinnade för att senare åka till jobbet igen. Jag gillart!
Har tjatat tillräckligt om jag jag stortrivs på jobbet!
Jaha, du vräker det ner igen....grrrrrrrrrrrr.

Tråkigt och trist inlägg, jag vet. Blir så när jag inte ramlat över något spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar