20 juni 2013



Godmorgon i värmen! Vaknade lite för tidigt idag, men kaffetarmen pep och Gustav pockade på uppmärksamhet.
Lägger mig nog en stund till innan jag ska åka till jobbet igen.

I natt jobbade jag med Anna-Greta, hon är bra! Vi skrattar fortfarande åt vårat s.k konstverk i trädgården.
Undrar vad konstnären vill ha sagt, ingen förstod något på invigningen. I morse var en dam uppe tidigt och det första hon gjorde var att gå till fönstret och ifrågasätta "det anskrämliga ägget" som hon kallade det.
Våra dementa berörs alltså riktigt kraftigt negativt av detta, borde kanske vara något som kommunen borde få vetskap om?

Innan jag landade hemma så tog jag en sväng till Bålsta Smådjursveterinärer för att köpa kattmat till Gustav.
Dom öppnade inte förräns vid 8.00 så det blev en 40 minuter och  hysteriskt Candy Crushspelande utan direkta framgångar i bilen.

Idag åker lilla familjen Gomez-Pettersson till Malmö för att fira midsommar med sina vänner Emeli och Tommy.
Carlos kommer få träffa finaste taxen Albin för första gången. Hoppas nu bara att Albin inte tycker att han är för busig! Jag kommer längta mig sjuk efter honom när jag inte få pussa på min lilla älskling på många dagar....jobbigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar