14 juni 2013


 Hej fredag och hej på er!
Lite trött idag, 03.30 satt jag på en stol i hallen och tittade på när Gustav dinerade. Länge, länge åt han också, sen skulle det stretchas, dricka vatten i kran och för säkerhetsskull äta lite mera. 
Efter den långdragna proceduren gick han motvilligt ut och jag tvärsomnade tills Rolf släppte in honom när han cyklade i väg en timme senare....
Då var det samma procedur som tidigare. Lilla Fisen vad han har lindat mig om lillfingret!

Vad händer idag då? Jo, hittills har jag hunnit med detta:
  • vaknat
  • stigit upp
  • ätit frukost
  • beundrat Ola Salo på Nyhetsmorgon
  • vägt mig tre gånger (gillar att kolla före, efter och under frukost, stört jag vet, kan skilja på kg!)
  • städat klädhögar i sovrummet
  • tvättat två maskiner
  • dammsugit här nere
  • skickat mms till Jessica, Lotta och Rudolf
  • skickat sms till Anne och Erika
  • pratat med mamma i telefonen
  • vattnat blommor
  • stönat över lite lätt ont i ryggen
  • Instagrammat
  • surfat i småformat
  • skrivit nota
Tycker jag pinnar på bra, nu ska jag dricka kaffe och sedan blir det till att hämta lilla mamma för fredagshandling. Halleluljha!


Gustav gillar att städa garderoben, han klättrar upp på trådbackarna och kliver omkring där inne bland husse rutiga Dressmanskjortor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar