12 juni 2013



Kunde inte hålla mig! Jag längtar ständigt efter min lilla gosegris Carlos. Så när Emilie ringde och tjittjatta vid 19.30 frågade jag snällt om jag fick komma en snabbis och pussa på underverket.
Det fick jag!

Så nu har jag fått min dagliga dos av valppussar och gos. Vi hann även med att leka med lilla favoriten zebran och varit på en liten kisspromenad där han briljerade och visade stolta mormor att han håller på att lära sig gå så fint i koppel på vänster sida av Emilie.
Sen passade han även på ett ta sig ett litet bett i mormors gäddhäng när vi lekte på golvet, AJ!
I morgon blir han 16 veckor, 4 månader på fredag! Vi tittade på bilder och förvånades över hur fort han växt, från en liten knubbig korv till en ståtlig, supervacker valp på 5 kg.

5 veckor

8 veckor

12 veckor

15 veckor

15 veckor

15 veckor




I morgon ska jag passa lillfisen medans Emilie har lite möten på eftermiddagen. 
Åhhh, vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar