4 juni 2013

Paj med smulor!



Reklam i favoritprogrammet Biggest Loser och jag passar på att påbörja ett inlägg till, när jag ändå är i farten.
Har haft en bra dag i dag med, lite kallt bara endast 12 grader.....svensk sommar heter det visst?!
Carlos och Emilie har varit här i två omgångar, dels på förmiddagen och sen nu på kvällen. Dom hade trist hemma nu när inte pappa Jogge är hemma.
Och jag blir såklart glad när dom kommer, jag älskar att få mysa och gosa med den lilla Carloskorven. Han är så rolig!

Emilie slängde i hop en rabarberpaj som gick åt som smör i solsken, satan vad gott det var!
Kanske inte det bästa att fläska i sig, men vad fasen, jag tar igen det i morgon! Och förresten åt jag endast två Viktväktarwienerkorvar med rotfrukter till middag.
Inga direkta PP där inte, som tur var.

Här kommer lite bilder från dagen, åååhh vad glada ni blir!

 Det här är från i går. Gustav myser och far och dotter beundrar den vackra och välskötta tomten.....
 Bästa skylten på plats! Min förhoppning är att grannarna ska blänga med ett leende på läpparna.
 
 Så här blir dom flesta bilderna med min lilla numera defekta paparazzikamera.
Ljusa och tvärrandiga....skitskumt!
 Hög tid att skörda....kanske ställer mig på torget och konkurrerar ut den andra grönsakshandlaren
 Rabarbersmulpaj med vaniljvisp och gott Jurakaffe.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar