21 juni 2013


Måste väl sälla mig till ca 75 % av er andra som i dessa timmar lägger ut bilder på vad som äts och dricks ute i stugorna idag.
Jag är ju inte den som brukar visa er matbilder.....hrmpffffffffff! Men gör ett undantag, det här hackade jag i mig för en stund sen. 
Lax, sill, potatis, matjesillröra, ägghalvor, gräddfil, knäckebröd, lagrad förjävlagod ost, gräslök.

Skojade till det lite! Ölen, Bajenglaset och snapsen är bara rekvisita för at det skulle bli en bra midsommarbild.  Det flyttades efter fotoögonblicket 20 cm norrut till Rolfs sida. Tog fram mitt glas med konferansvatten istället.
Ni vet jag och snaps.....en omöjlig kombo. Öl går väl an, utomlands i ett isat glas på en uteservering.


Har pysslat lite också. Känner mig sjukt nöjd över Ipadfodralet och nya skalet till Ajfånen. 
Jaha, nu sover Rolf i soffan! Han som skulle se trippelavsnitten av "Bilarna som förändrade världen" på TV 4 Fakta. 
Så bra vad det tydligen. Gör inget, tror jag vilar lite jag med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar