22 juni 2013

Inte mycket mer än så


  Midsommardagen i all ära, men fasen vilken segdragen dag! På förmiddagen åkte vi som en räddande ängel ner till Yvonnes torp och levererade en Zomig Nasal till Madde som drabbats av migrän, stackaren. Skjuts in i näsan och snart var migränen ett minne blott.
 Vi fick kaffe och småprat, trevligt men myggigt. Fick även träffa fina Dallas, en skön vovve som jag gillar.

Har roat mig med lite fotografering.
Tog en bild på vårt kära Pettssonska Palats, någon slitet och med en tomt som verkligen skulle behöva få en make over.
Ingen orkar...dessvärre. Skjuter upp det på framtiden. Jag är expert på att skjuta upp saker.
Kan man asfaltera hela tomten?


 Är kattvakt hos Tiger, grannkissen. Innebär alltid fina premier! En trevlig flaska stod och väntade på mig i går, tackar!

Har haft pälsvård och plockat fästingar på Gustav också. Tog bort fem äckliga varav en som kröp i pälsen....gaaaahhhhhh, vad äckligt! Nu fick han sig en omgång till av fästingmedlet i nacken. Fast jag tycker inte det hjälper ett dugg.


Nämen, dra på trissor!
Rolf grillar korv, otippat!


1 kommentar:

  1. Ja, tackar allra hjärtligast, ni räddade verkligen min dag!! Nu är jag bara trött... ;)

    SvaraRadera