13 juni 2013



Tråkdag idag, det regnar och känns kallt. Gustav sover och jag är trött jag med trots att jag sovit ostört hela natten. Kanske borde krypa ner bredvid lillkraken i sängen.
Skulle behöva dammsuga och plocka undan lite klädhögar i sovrummet. Fattar inte var dom kommer i från?
Men jag har varken lust eller inspiration till att städa just nu. Ringde till Jessica, var länge sen sist men kom på att dom har ju skolavslutning idag. Man glömmer lätt dom där viktiga dagarna när man inte har någon skolavslutning att gå på. Gråta en skvätt på fina skolavslutningar, det saknar jag.

Dagens höjdpunkt blir i alla fall när jag ska åka och hämta Carlos på hans och Emilies jobb vid 15.30. Får rå om honom alldeles själv i kanske tre timmar, mysigt!
Innan dess hade jag tänkt mig en tur till Outlet för att köpa mig lite kläder i rätt storlek.
 Just nu sjavar jag bara omkring i byxor som är alldeles för stora, ser för taskigt ut. Gällivarehäng har aldrig varit något för mig.

Nej, vad fasen får väl ta mig en svängom med dammsugaren så han i alla fall blir glad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar